Turismo Vivencial seleccionada com a empresa emergent per participar en el projecte Start-DCM Tourism 2018

Turisme vivencial 2 port
0

La start-up Turismo Vivencial, amb base a Neàpolis, ha estat seleccionada per a formar part del projecte Start-DCM Tourism orientat a promoure, estimular i consolidar companyies de gestió de destinació turística a Catalunya (DCM, Destination Management Companies). Per aquest any han estat seleccionades un total de 12 empreses emergents. L’edició del 2018 serà la quarta des de l’inici d’aquest projecte que busca millorar la qualitat i excel·lència dels paquets d’oferta i producte turístic amb l’objectiu de millorar les experiències del turisme que visita Catalunya.

Turismo Vivencial ha especialitzat la seva oferta amb un conjunt d’activitats vinculades a la natura, la cultura popular i la gastronomia. Les propostes consisteixen a singularitzar paquets d’activitats convertint-les en experiències i vivències personals i col·lectives: des d’un bateig marí per conèixer el litoral català i la navegació a vela, experimentar la verema o com és el procés de producció de l’oli d’oliva en una almàssera fins a baptismes eqüestres i tallers gastronòmics, entre molts d’altres.

El pròxim dia 10 de maig, el programa Start DMC Tourism 2018 arribarà al seu estadi executiu després que els candidats han hagut de superar diferents processos selectius. Per a cadascun dels projectes escollits per una comissió formada per membres d’ACCIO, la Direcció General de Turisme i l’Agència Catalana de Turisme, es destina una quantitat de 6.000 euros. Amb aquests recursos les empreses rebran assessorament i orientació en forma de mentoria a més de participació en esdeveniments d’interès per al desenvolupament de les estratègies i el pla de negoci i consolidació de les activitats de cada empresa.

Entre els criteris de selecció de les empreses hi ha el fet que aquestes hagin desenvolupat projectes per al disseny i comercialització d’experiències turístiques amb el factor diferencial d’afegir el component experiencial i emocional per realçar els recursos turístics del territori. A això s’afegeix el fet que 2018 és l’any del Turisme Cultural. En conjunt la iniciativa vol ajudar a consolidar models d’empreses competitius, sostenibles i millorar la rendibilitat del turisme que rep el país així com incrementar la seva qualitat.

La primera de les accions tindrà lloc el 10 de maig pròxim amb la celebració d’un speed meeting a les Cotxeres del Palau Robert de Barcelona on els projectes escollits podran rebre l’assessorament i presentar-se davant de fins a cinc mentors.  L’objectiu d’aquestes presentacions exprés és escollir-ne un que serà el mentor que acompanyarà l’empresa al llarg de la durada del projecte.

Deixa'ns un comentari